簡單交代吓呢輪去咗邊…

自從公司有人失蹤、係真是失蹤果隻!


(呢輪好多人打電話來叫他還錢)


就開始咗我日做夜做的生涯…

總之每日幾乎是訓醒就返工…

終於到咗今日可以休息下…

連續十幾日係咁做真是好辛苦!

好彩的是、我呢行加班是有o.t.錢的。

估計我加班的收入所得(包括已加同將會加的…)

應該夠我去多一次日本…(重是豪華團果隻!)

而加埋今年的花紅(應該有呱!)

估計我今年的收入相信唔會少過十四個月糧…

在今時今日咁的環境之下、我咁講好似曬命!

之不過呢的只是好的方面、壞的方面…

總之身邊有人出了事、呢輪的心理壓力好大!

(為何好事跟壞事一齊來…)

而我的血汗錢好可能都…

至於是的乜嘢壞事、依家依然考慮緊好唔好講…

或者是用乜嘢方式表達…

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ahfour 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()