忽然間發現,原來咁多人都“高清”咗!

咁我都唔怕坦白…

小弟最近其實都已經“高清”了。

不過我跟大家有些不同是:我是經電腦看“高清”的。

這就是小弟最近添置的電腦高清卡,價值約七百元左右…

由於早已做好準備(包括換腦和換芒),所以在下的電腦是完全勝任的!

看了一段短時間,對本地製作的高清節目,可說是滿意的少、失望的多。

現時無記的‘開麥拉人’似乎還未掌握得到如何運用高清攝綠機。

只有少量製作如“菜欄炭細介”的畫面叫做合格。

更別說跟日本的製作比美!

別跟我說:係咁

睇下我會唔會好似阿蘇咁一野飛埋你度!

睇番之前的奧運(我當然是在街睇),個畫面都靚過依家好多!

連‘蘇good’的拍攝都開始有改善,係得無記自己原地踏步

唔通家陣真是有料的攝影師都走晒出街搵食?

當然、我並無後悔到、始終都是多咗好多野睇!

首選自然是日本的高清節目。

其次的大電影都唔錯!

像上星期的“功夫”

畫面質素我收貨有餘:

家陣唯一問題、是相信我個硬碟好快會爆!

一套一小時的節目就已經幾GB,一套“功夫”重成十幾GB。

隻碟想唔爆都幾難!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ahfour 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()