close
第一日:

因為搭的是ANA的下午機,所以早上可以他他條條先去飲個早茶,然後再飛番個髮再出機場,不過今次心情不及以前興奮,因為已經形著個旅程會幾辛苦(尤其明天要一早起身!)


去到機場辦完手續,見重有些少時間,就過去新開的二號客運大樓行下,咦幾多鋪頭喎,連扭蛋都有,但點解無數碼通既?我想交台費呀…

無乜好行就入閘喇,跟手在大家樂食左少少野,其實我唔多肚餓…小姐、唔該俾多幾對筷子我!跟手收好的筷子然後行去登機閘



咦747大機喎、咪住!呢架係飛東京架,隔離呢架細機先是飛大阪架



一入機倉…弊、中招,百無!


上次搭ANA去東京,架機的設備好齊全架喎,點解…我揀搭呢班機都是貪佢平,以為是時間唔好姐,點知原來架機乜都無,無LCD、無…

好彩,我有生果日報!
另外,架機唔滿,我可以一個人霸晒三個位(架機是採用2/3/2方式,我座中間路邊位),收起晒的扶手再坐中間,來一個左右開弓…可惜唔係四連位,否則我可以訓低。


開餐時間:


唔想食咖哩所以揀食魚

的味道都OK既


個沙津幾好


最驚喜係有海哲食,重幾好食添,可惜少左的!
其實最好食係火腿下面粒帶子,可惜無影到相!


冷麵、算係咁,唔難食就是。
之但係,點解家陣的飛機餐梗係無生果?

幸好架飛機唔算嘈,食下睇下報紙咁就到步。

PART1完(各位想睇大相請自行去我的相簿觀看)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ahfour 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()