close
經歷過無數的失敗同撞版、今次的零八日遊終於有個初步定案。

去程:八月十四日0130起飛、落羽田機場

回程:八月十七日2030羽田起飛

究竟我呢個四日三夜短程遊有幾難…

首先、我偶像攪得function的日子、基本上大部份日子必定是假期(唔係搵鬼睇!)

呢個亦可以講是我痛苦的宿命!

而八月十三至十六呢幾天,是日本一個叫‘お盆’的全國性假期。

(其實我到依家都未知呢個是乜節目?)

簡單的講是搭車塞車、訂房無房、火車迫爆…

(ec2度已有人話呢段日子京都訂唔到房!)

事實上果邊都警告我話好難訂酒店房。

所以第一件事即託意粉幫忙、訂定十五號晚的酒店,以免睇完show後訓街…

而之後再plan行程時、果然好多平靚正的住宿都滿晒!

幾經反覆的組織之下、終於定稿如下:

Day1:香港–羽田機場–新宿–富士急遊樂場–河口湖(宿:河口湖)

注:我都話咗要避世…所以第一日頭也不回逃離東京、老實講、河口湖並不是我的第一選擇,至於我原本的第一選擇是乜?請留意下回分解,至於揀河口潮的原因…受小彭影響呱(笑)!當然我落腳的地方同她差好遠。

是日行程以簡單輕鬆為主、務求養足精神明天睇show。

Day2:河口湖–新宿(酒店放低行李)–台場–?–新宿(宿:新宿)

Day3:新宿–百人町(轉間平價酒店)–上井草–中野–秋葉原–百人町(宿:百人町平價酒店)

Day4:百人町–龜有–代代木–羽田機場–香港

Day5:返工(最辛苦係呢日)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ahfour 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()