close
八月份的東京,

唔單止天氣熱、如無意外重應該成街香港人,

所以有乜法子唔走!

我唔想聽見廣東話…

尤其台場果日更會撞到唔少香港人,

故此其餘日子可免則免!

現時心目中有兩個plan

plan A)
先搵處無乜香港人的地方relax番二三日,

然後至落番東京睇show,

在東京的逗留時間頂籠三二日。

我覺得最理想是東京以外地方著陸,

用火車證周圍行,

當然當中有個心理因素在內,

就是覺得直接東京來回太刻板,

因為已經試過多次,

而去旅行係想嘗試下的新鮮事嘛!

無錯呢個是有點不理性同吹毛求痴,

不過…去旅行就是滿足自己嘛

如果成事的話,當然是去足七日,

用盡張火車證。

plan B)
唔出火車證,只在東京附近範圍遊蕩。

咁只會去五至六日,

全個旅程以輕鬆舒服為主,

無謂辛苦自己!

其實個人覺得最relax的事,

就是座係新幹線列車上,

因為果幾個鐘頭之內,你只有幾樣野可以做:

1.食飯 2.訓覺 3.睇風景 4.睇書

到落車的時候又是另一番風景!

唔趕車趕船的話,加上坐新幹線的舒適,

是一番唔錯的享受!

但前題是有足夠的時間去籌劃,

如果碰上特價機票更是相得益彰,

但問題是我家下唔夠時間慢慢度嘛!

機票要呢個禮拜落實,因為下個禮拜一,

我就要覆實放假問題!

過後就無得改。

至於錢…我更加無!

所以都算幾頭痕架!




arrow
arrow
    全站熱搜

    Ahfour 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()